Thursday, January 18, 2007

Első poszt

Ezt a blogot azzal a céllal hoztam létre, hogy legyen egy olyan fórum, ahol meg tudom osztani veletek közelgő új életem új tapasztalatait és élményeit. Az elmúlt fél évben csak arra várok, hogy végre valami kizökkentsen a szürke hétköznapokból, ami most úgy látszik meg is fog valósulni. Közel két hét múlva remélhetőleg már a Boszporusz valamelyik partjáról fogok írni nektek. Sok ideje húzodik már ez az indulás, és sokáig kétségek között vergődtem, hogy egyáltalán realizálódik-e. Nagyon izgultam kedden, amikor már többedszerre felhívtam a kinti intézményt, hogy akkor most mi is a státuszom, de megnyugtattak, hogy ez csk a török bürokrácia, illetve munkatempó része, nem kell semmi miatt aggódnom, megvan a papír, elgördült minden akadály egy újabb külhonban töltött félév elől. Bizony, ez már nem az első, ellenben egyedül mindenképpen.

Elsőre ennyit, majd jelentkezem még.

No comments: