Friday, January 19, 2007

ma leadtam a papírt, amire egy aláírás és egy pecsét szükségeltetik az egyetem részéről. Jövő keddre ígérték elkészültét, hát kíváncsian várom. remélem, nem az lesz vele, mint az isztanbuliak csütörtökre ígért fogadólevelével, ami persze még azóta sem ért ide. igaz, ez utóbbi kevésbé fontos, mint az itthoni aláírás, úgyhogy nem is aggódom érte. a nagy helyzet az, hogy minden rajtam múlik innentől kezdve. ezek után csak magamat hibáztathatom, ha bármi is történik, amit nagyon nem szeretnék. alapból is mazo vagyok, hát még akkor, ha valamit keresztbeteszek magamnak...

a szállással apróbb problémák vannak, ugyanis még nincs. egy barátom felajánlotta, hogy egy barátjánál lakhatok, de az az ázsiai oldalon van, meg ugye ez azért nem egy kis szívesség, amit egy rúd téliszalámival meg lehet hálálni, úgyhogy még vacillálok. csak nem szabad nagyon elhúznom, mert akkor a végén még hajléktalanként fogom kezdeni új életem.

No comments: