Thursday, February 1, 2007

utolsó itthoni napok

Nagyon pörgős ez a hét! Eldöntöttem, hogy minden nap fogok ide firkantani valamit, de nem nagyon akar összejönni. Persze, nyugisabb lesz majd ha nem leszek így betáblázva. Kb. 3-4 találka per nap, de legalább mától már meló nincs. De helyette van az elmaradt rohangálások bepótlása, nameg a követség. Mert ugye éreztem én, hogy nem lesz az olyan egyszerű, csak optimista voltam. Vagy ismét naív? Hát persze, hogy nem volt elég az a papír. Egy faxot kértek az egyetemtől, ami meglepő módon mára már a követségen is volt, úgyhogy vízum lesz holnap vagy hétfőn. Pont időben.

Aztán a nagy találkozások közepette, meg a feszített tempóban iszonyat mandulagyulladással küszködöm. Akik utálnak most boldogok lehetnek, mert ugye a partiról szólhatna ez a hét (is), én meg teán kívül nem nagyon tudok mit lenyelni. Még a kajálás sem megy! Iszonyat ramaty ez az állapot, pedig olyan pörgés van, hogy ihaj. És ugye ebből jön az ördögi kör...Na, talán majd hétvégén összeszedem magam. Legalábbis igyekszem majd! Csak a holnapi búcsúbulit éljem túl!

Ja, szállás is lefixálva, megvan a csávó telószáma is, úgyhogy csak össze kell pakolni és felszállni a gépre, aztán meg a buszra! :-)

No comments: