Tuesday, February 6, 2007

Utolsó itthonról

Utolsó pillanatokban vagyok. Amint gépelek, az amúgy sem hosszú alvásidőmet rövidítem, bár ilyenkor talán már úgyis mindegy. Csak tudjak holnap felkelni! 3 óra korán van ám! Mindegy, egész nap utazni fogok, lesz időm aludni, nem sírok! Különben is, REPÜLÖK megint!

Kicsit aggódom, ha őszinte akarok lenni. Egyrészt aggódom a hosszú út miatt, de az nem akkora para. Aztán aggódom egy kicsit amiatt, hogy túl sok a cuccom, és nem fognak felengedni a repcsire. Ez sem annyira para, ezt is ki tudom játszani. M mondjuk tuti kiveszekedte volna a a bőrönd felét, de anyám, aki pakolt nekem/helyettem(mert ő helytakarékosabban tud), csak rakta-rakta a cuccokat. Beférni befért, csak hogy szükségem lesz-e rájuk? Majd elválik! Aztán aggódom amiatt is, hogy nehogy valamit ellopjanak. Akár a busz csomagtartójából is. Be kell vallanom, hogy nem vagyok valami nagy bizalommal etéren a déli népségekkel szemben, pláne, ha azok Európa keletebbi felén leledznek. Igazából csak ennyin parázom. Telefonszámaim vannak, ha bármi a célvárosban nem menne olyan flottul. Ok, nem paráztatom magam!

Ma csináltam valami olyat, amit lehet, hogy meg fogok még bánni! Kreáltam anyámnak msn accountot, hogy tudjon pici lánykájával beszélgetni unalmas estéin. Elmutogattam neki szépen mindent, érti. Vagy csak úgy tett, mert fáradt volt már. Ki tudja, majd elválik! De hogy mit szenvedtem, hogy kijátszam ezt a tűzfalat! Olyan antivírus van ezen a gépen, ami még a mozillát sem engedi használni. Persze, csomó próbálkozás után kilőttem, az lett. De legalább így minden működik! Vagy majd ez is elválik!

A lényeg, minden készen áll a holnapi úthoz, most megyek aludni. Még 4 órám van kelésig!

2 comments:

mrzlka said...

ahogy módodban áll, azonnal írj a blogra vagy msnen vagy levél vagy bármi. remélem minden rendben volt az úton. asszem már ott vagy. csóóóóókok

Unknown said...

jaja, írjál ám- nem rád vall ez a netcsend- bár gondolom van más dolgod is..írd meg a címed, és megnézlek felülről!