Monday, May 7, 2007

Hogy mit ki nem találnak a marketingesek?

Kaptam ma egy emailt, amiben a következő áll:

KEDVES Kreszta!

Úgy gondoljuk, hogy itt az ideje újra elõvenni a narancsbõr kérdését, hiszen ahogy melegszik az idõ, úgy rövidülnek a ruháink, és egyre többet mutatunk meg magunkból.

És persze, mégis csak jobb érzés azzal foglalkozni, hogy egyenletesen barnuljunk a strandon, mint hogy folyamatosan próbáljuk eltakarni a combunkon/fenekünkön szemtelenkedõ gödröket.





De honnan veszik, hogy nekem van ilyenem? Ha lett is volna, a környező hegyek úgy megedzettek volna az elmúlt időben, hogy már rég nem lenne vele problémám. Persze ezt ők nem tudhatják, de vajon hogyan találnak meg engem ezzel? Presze, a kérdés csak retorikus, ugyanakkor elgondolkodtató, hogy milyen hatást vált ki egy ilyen marketingfogás egyes nőkben. Vajon hatásos ez a stratégia, vagy inkább riasztó a célközönség számára? Én most kicsit csalódtam a brandben, mert nem hittem volna, hogy szpemre vetemednek, pláne ilyen tartalmúra!

No comments: