Friday, June 22, 2007

jön a vihar

Nem tudom, hogy mikor fogok legközelebb netközelbe kerülni, úgyhogy írok. Ma 4 óra helyett 7-et dolgoztam, és a végén már a tököm televolt az egésszel. Nem a munka fájt, csak az, hogy a főnök 5 percenként talált ki olyan dolgokat, amit az elején ha kitalál, akkor 7 óra helyett 1-et vett volna igénybe az egész rendszer átdolgozása. Én meg vagyok róla győződve, hogy csak azért csinálja ezt, hogy megmutassa, ő a főnök. De akkor meg miért bízza rám? Vagy miért nem bírja 5 percre összeszedni magát és a koncentrációját, hogy aztán ne nyaggassam én sem 5 percenként az elkészült változásokkal? És persze egy csomó hülyeséget is mondott, aminek a feléről sikerült lebeszélnem, de a másik feléről nem. Úgyhogy most undorító lett az a felület a site-on szerintem, vagy ha nem is undorító, de elég eklektikus. De ez már csak így lesz mindig, hacsak nem alapítok céget, amire sok esély nincs, mivel kockázatkerülő vagyok, nem beszélve arról, hogy csóró is, ergo egész életemben szopni fogok ilyen hülyeségekkel.

Mindegy, ma tanultam már, úgyhogy a lelkem kissé megnyugodott, és este Kiscsillag koncert, úgyhogy minden jó, ha a vége jó. Ja, hajjaj, jön a vihar, úgyhogy ezt most jól elkiabáltam!

No comments: