Monday, June 4, 2007

Javulóban

Miután a gépem lerobbant, én is mentem utána. Múlt csütörtököt és pénteket lényegében az ágyban töltöttem vergődve, lázasan és értetlenkedve, hogy mi is történik velem. Több probléma merült fel, és fogalmam sem volt, hogy van-e közük egymáshoz, vagy különálló problémák tömkelege árasztott el. Először is, nehezen kaptam levegőt és szárazan köhögtem/köhögök. Aztán jobb oldalt deréktájon hátul van ez az erős fájdalom, hogy nem tudtam felállni tőle, na meg mozogni sem nagyon. Nem tudtam, hogy ez egy izom probléma-e, elültem-e a derekamat, vagy esetleg a vesém. Szedtem féjdalomcsillapítót, gondolván átvészelem vele azt a pár napot, amíg teljesen el nem múlnak maguktól a tüneteim. De nem tették, úgyhogy ma befizettem egy körre az itteni orvoshoz. (Itt is van vizitdíj, igaz mindössze 80 kurus=110Ft). A legrosszabb az volt, hogy elment az étvágyam, nem bírtam/bírok enni. És ez jelzi, hogy nem vagyok egészséges, mert azért ismeritek az étvágyamat és a kajával való kapcsolatomat(na, ez viccesre sikeredett)!

Előadtam doktorbának a tüneteimet, aki a légzési problémák tekintetében megerősítette a gyanúmat, hogy kiújult az allergiám. Mert ugye tavaly januárban leálltam a bogyókkal, de azért május-júniusban beszedtem két dobozt. Gondoltam, azóta annyira nem volt problémám az allergiámmal, hogy idén tudomást sem kell vennem róla. Ja, csak azon a bizonyos koncerten jó 10 órát voltam a szabadban, a száraz fűben, azóta meg itthon a poros lakásban, a virágzó fákról és egyéb gyomokról nem is beszélve. Úgyhogy ma estétől a jó öreg Zyrtec lesz az estimesém.

A másik problémát meg ugye ki kellett deríteni, hogy honnan ered. Elküldött vizelet vizsgálatra. Én meg néztem, hogy bakker, hát ennek sem lesz semmi eredménye, mert míg elmegyek itt egy kórházba, míg megkapom az eredményeimet, addigra rég otthon leszek. De nem! Ugyanis a suli rendelőjében van labor. Lementem, pisiltem, majd 10 perc múlva az eredménnyel caplattam vissza. Értitek? 10 perc volt az egész! Otthon leghamarabb 1 nap alatt csinálják meg, itt meg 10 perc! Nyilván, nem annyira túlterhelt a suli laborja, mint otthon egy kórházé, de akkor is! Ezek déli népek, ezt nem néztem volna ki belőlük! Nem is értem, miért nem mentem el korábban! Ha tudtam volna! De most már legalább tudom, meg azt is, hogy mi a bajom, és kaptam gyógyszert, úgyhogy innentől kezdve pikk-pakk meg fogok gyógyulni.

No comments: