Friday, June 15, 2007

Tegnap sikerült

Észre sem vettem, és sikerült megünnepelnem a tegnapi vizsgámat. Ez történik, ha az ember hónapokon keresztül sovány török sördiétán él és elszokik a felesektől. Nem is éreztem, hogy becsíptem. Bár mostanában egyáltalán nem szoktam megérezni az ilyen dolgokat, csak elfáradok, és a végén, ha túllőttem a célon, az úgy derül ki, hogy hamar elalszom. tegnap azért nem aludtam el a buszon hál' istennek, most kibírtam hazáig. De öregszem, az már biztos. Ma alig bírtam kikecmeregni az ágyból. De azért sikerült lépéseket tennem a lakásomban uralkodó káosz felszámolása érdekében. Lassan eljutok a takaríthatósági állapotba is, ami már nagyon ráférne mind a 40 négyzetméterre, mert ugye az elmúlt hónapokban csak az enyészeté volt. Jaaaj, de ablakot is kellene pucolni, mert az meg már 2 éve nem volt(erre azért nem vagyok büszke). De olyan sok, és tériszonyom is van. Ez magyarázza, hogy nem nagyon aktívkodtam tavaly ezügyben, mert ugye amíg M is ott lakott, addig besegített, mert neki nem volt tériszonya.

No comments: