Thursday, June 14, 2007

Egyen túl

Végeztem! Legalábbis a könnyebbik felével!

Miután tegnapelőtt 7-kor még Zizzel találkoztam, kicsit elkezdtem aggódni azon, hogy mi lesz velem a mai vizsgán. Akárhogy is nézzük, komplexvizsgáról van szó, ami bár anyagban nem túl nagy, nem sokban különbözik egy átlagos vizsgától, mégis valami finitizmus járt át, hogy ez most kicsit olyan, mint az érettségi, számot kell adnom eddig mellékszakirányon megszerzett tudásomról, vége lesz és jól kell teljesíteni.

Nade mennyi esély van jól teljesíteni úgy, hogy mire ez az érzés átjárt, 36 órám volt a vizsgáig? 5 tételről csak annyit tudtam, hogy melyik könyvben keressem, a többi meg jegyzetben ki volt készítve. Nem is aggódtam különösebben ezen, tudtam, hogy ez nem a nagyobbik falat. De bakker, van beugró! Fogalom és személy: 1-1. Olyan nevek is szerepeltek a listán, akikről én eddig még nem igazán hallottam! Hozzátartozik, hogy tegnap persze be kellett futnom az egyetemre, hogy az indexemet még aláirassam (nagy hiba volt ehhez a fószerhez jönni szakszemináriumra!!!).

Mondanom sem kell, hogy a tételek kidolgozása után éppenhogy maradt időm a fogalmakat meg a személyeket átnézni, de csak olvasás szintjén. A tételeknek végül ma reggel sikerült nekiállnom. Naná, hogy elaludtam, és a betervezett 5 óra helyett 4 órám maradt...De mint utólag kiderült, nem is kellett több.

A vicc, hogy előttem vizsgázott egy másik csaj, szintén mellékszakirányon, aki mondta, hogy ő már a hétvégén elkezdett erre tanulni, de minden kavarog a fejében. Akkor mit szóljak én? De ő szegény tényleg nem nagyon vágta a dolgokat.

Tantóbá a végén azt mondta, hogy 7-est kaptam. :)

Most megnyugodtam, 27-ig nincs újabb kényszer egy-két bürokratikus intézkedést leszámítva, ami után futkosni kell. Ma találka csajszikkal, végre közösen, és bakker most jutott eszembe, hogy az ajándékukat otthon felejtettem! Mondjuk, nem biztos, hogy örültek volna nekem egy üveg rakival valami bárban ma este. Mindenesetre ma alkoholizálni fogok, mert megérdemlem!


No comments: