Thursday, August 2, 2007

real chennai trafic round 2

Meg ugyanaznap este ismet alkalmam nyilt motoron ulni. Ezzel a nappal igy megduplaztam az eddigi motoros elmenyeimet. Ezuttal nem egy mopeden, hanem egy rendes, nagyobbfajtan. Este mar nincs akkora forgalom, de ugy 10 ora tajt meg azert lehet jopar autot es egyeb kozlekedesi eszkozt latni. Ismet rajottem, hogy mindennek van hatara. Nekem a motoron 50 km/h. Csakhogy volt, mikor 60-70/nel szaguldoznunk. Ketszer voltam ugy, hogy ez az utolso pillanataim egyike nem tul hosszu eletembol, de tapasztalt soforom magabiztosan kerulte ki az eppen szembejovo teherautokat. Persze ismet gorcsosen kapaszkodtam, de annyira, hogy nem tudtam kinyitni a kezemet, amikor megerkeztunk. A burma bazarba mentunk, ahol viragzik a dvd feketepiac. Mi fenykepezoert es cigiert mentunk. Ez utobbit sikerult csak beszerezni, de hamar kiderult, hogy az alacsony ar alacsony minoseget is takar. Bizony, hamisitvanyba sikerul belefutnunk, amit a kollega mostansag probal vissza vagy kicserelni.

Aztan vacsora egy utcai arusnal (meg elek), ami meglepoen jo volt, majd vissza az irodaba, ismet motoron. Csakhogy ezuttal elkezdett esni. A nagy cseppek csak ugy vagtak a bort az arcomon mar ugy 50-nel is. Felejthetetlen elmeny!

No comments: