Thursday, February 22, 2007

Nem költözöm én sehova! Kedvelem lakótársamat, nagyon jól kijövünk egymással és jól érzem magam a lakásban! Ha a katonai szolgálatát teljesítő főbérlő is belemgy, hát én itt maradok! Különben is, csak a buli közelsége miatt költöztem volna, de nem kell az nekem, volt elég az elmúlt hat hónapban. Mióta itt vagyok, 1. rendesen eszem(3x egy nap:reggeli-ebéd-vacsi), 2. nem stresszelek, 3. normalizálódni látszik az életem saját magam előtt. Ez annyit tesz, hogy visszatért a pozitív világszemléletem és ezzel együtt a mosoly is az arcomra. E kettő sokkal jobb közérzetet eredményez, amitől boldog vagyok és sokkal jobban érzem magam a bőrömben!

Szóval evés: a nagyon fontos része az életemnek! Találtam az egyetemen egy menzát, ahol mindössze 2,25 líráért(=312 Ft) 4 fogást adnak. Többen mondták, hogy nem a legjobb ott a kaja, de mivel nekem nagyon nincs viszonyítási alapom, nekem ízlik. Persze volt már olyan, amit nem tudtam megenni, de a 4 fogásból 3 mindig rendben van.

Aztán találtam egy gyönyörű utat innen iskolába. Nemcsakhogy rövidebb, de mennyivel szebb! 20 perc gyaloglás erdős részen a friss levegőn, 15 perc hajókázás, majd 15 perc hegymászás. Ez utóbbi nem a legkellemesebb része az útnak, de 1 hónapon belül izzadás nélkül fel fogok futni! Ma még éreztem a combjaimat, meg a csak orron át lélegzés sem ment, de adok magamnak 1 hónapot, hogy belejöjjek!

1 comment:

mrzlka said...

Na ide jönnél ma velem, csajszi. http://www.a38.hu/?p=programok&id=843 hogy egyen meg a rossebb, te ott isztambulban. ;) hát, ígérem lesz még ilyen!!! Örülök hogy jól vagy! mosolyogj sokat!!!!!! puszííííí