Tuesday, May 22, 2007

Agony by Sony - iGony

Ez a kifejezés nem tőlem származik, de nagyon teláló jelenlegi helyzetemre. Az hagyján, hogy a Sony szoftvere nem kompatibilis mac-ekkel, de hogy még önmagával sem? Az történt, hogy otthonról kihoztam (először is megtaláltam egyáltalán, ami nem volt azért annyira egyszerű) a 2.3-as sonic stage telepítő CD-jét. Szerintetek mi történt amikor telepítés után úgy gondoltam, hogy akkor most végre rendet tudok vágni a zenéim között? Hát már ez a verzió is azzal jött, hogy majd ha mindent letöröltem, akkor működni fog nekem. Hogy oda meg vissza, meg megint amoda! 20 giga zenétől megválni azért nem könnyű, annak ellenére, hogy lényegében már nagyon untam őket, és nyilván egyszerűen tudom pótolni az esetlegesen nem bekkáppolt zenéket. De ezt mégis hogy gondolja a rendszer?

Nem kell mondanom, a végén ugrottam egy fejest a mélybe, és csukott szemekkel nyomtam egy ok-t. M. nagyon kedves volt, mint mindig, tartotta bennem a lelket, így:

"don't worry, shoot yourself: it's a sony!"

P.S.:Már majdnem 6 gigánál járok visszatelepítésben. A fele zenét, ami ezen a kompjúteren van, nem ismerem, egyeseket név alapján rakok fel, kíváncsiságból. Így esett, hogy a genre-ek között már akad gothic rock...

No comments: