Sunday, July 22, 2007

vasárnap este

23:58 van és én még mindig melózom. Harry Potter itt figyel előttem, de itt ugye nem lehet elkezdeni. Jaaaaj, már nagyon mennék haza!

Nem kellene sírnom, de azért ez mégiscsak sok! 6-ra értünk be, mert ebédre egy kollegához voltunk hivatalosak. Kicsit fura, amikor úgy ülünk valahol, hogy a vendéglátókkal nem beszélünk egyetlen közös nyelvet sem. Mindenesetre mosolyogtunk sokat, meg persze dicsértük a háziasszony főztjét. Egyébként finom is volt! Életem első cápaétele! Az étel nevét persze nem tudom. Valami trutyi volt, de nagyon finom! Már feladtam, hogy bármilyen étel nevét is megtanuljam.

Tegnap meg kiderült hogyan juthat itt éjszaka alkoholhoz az ember. Éjjel 1, mi a kocsiban. Utazunk vagy 10 percet, hogy lehúzódjunk egy 2x3 sávos út szélső sávjában, egy buszmegálló előtt. A csávó nem enged kiszállni, mert ugye jöhet a rendőrség, és akkor lehet, hogy bajba kerülnénk. Szóval, rikával ülünk az autóban 10 percet, 20,percet, 30 percet, majd 40 perc után megelégeltem és kirontottam a kocsiból egy cigire. Nem jött a rendőrség, és mire elszívtam meg is érkezett a pia. Én meg hazavitettem magam, mert belefáradtam a várakozásba.

No comments: