Tuesday, August 28, 2007

Hetvege

Meg csutortok este vegre sikerult eljutnunk moziba, hogy megnezzuk a Sivajit, aminek a soundtrack-jet a rally alatt szarra hallgattuk, leven ezen kivul egy allandoan ugralo Michael Jackson best of volt csak nalunk. Foszerepben a nagy Rajini, akinek ez volt a 100. filmje. Bovebben itt.

Persze a kollegak is csatlakoztak, a nagy Rajinit egy tamilnak egyszer sem lehet kihagyni! Negyen voltak velunk, akiknek igy a Sivaji latogatottsagi indexe ezzel a latogatassal egyutt elerte a 4-et. Kapora is jott, mivel az egyik kollega nagy elannal forditotta a torteneseket kozben. A film rettenetesen hosszu volt, az elmaradhatatlan 10 perces dalbetetekkel, es a Bud Spencer filmekbol mar jol ismert rettenetesen elnyujtott verekedos jelenetekkel.

Aztan a hetvegen pedig huzas videkre, vegre fonok nelkul, kicsit kikapcsolodni. Az irany del, Pondicherry. Pondi egy francia tartomany a mai napig, igy enklavekent ekelodik Tamil Naduba. Ez annyit tesz, hogy teljesen mas szabalyozasok vannak ervenyben, igy pl. az alkohol rettenetesen olcso. Ezen kivul ez egy jol felkapott turista kozpont is egyben, igy hemzseg a feherneptol. Nagyon kellemes kis hetveget toltottunk ott. Mivel 2 parral mentem, megadatott az a csoda, hogy egyedul birtokoltam es bitoroltam egy szobat! Csodalatos felfedezes volt igy ropke 2 honap utan! Szinte el is felejtettem mar, milyen egyedul lenni. Megerkeztunk, es bar az uszomedence rettenetesen vonzo volt, engem egy jo darabig nem lehetett kirobbantani ujra megtalalt kellemes maganyombol.

Egy kellemetlen hozadeka volt a kiruccanasnak: vasarnap delelott ismet medence es napozas volt a program. En jol felkeszulten 3 reteg 40 faktoros naptejet nyomtam magamra, de az indiai nap nem viccel: 2 ora kintlet alatt sikerult rakpirosra sulnom. Faj.

Mar csak 8 nap, es ismet otthon vagyok. Ennyi ido utan mar nagyon kivankozom haza. Plane, hogy ebben az evben 2 honapot sikerult meg csak otthon toltenem, azt is vizsgazgatassal. De most maradok! Legalabb januarig, de ha minden a terveknek megfeleloen alakul, akkor jovo juniusig. De ez meg ugyis a jovo zeneje.




1 comment:

mrzlka said...

tele van fehérnéppel? mi ez, leszbosz? :)